> I qui dius que l’ha escrit?

(publicat sense il·lustració a l’especial Sant Jordi ’09 del Setmanari Directa) 

 

> I quin llibre l’hi has regalat al teu home?

 

 > Una biografia no autoritzada d’Eric Castel.

 

> Aquest no jugava al Barça?

 

> I passejava noies del Camp Nou per la Diagonal amb un gintònic per la finestra per no tacar la tapisseria. Però això no es va dir mai; els periodistes ja se sap, si els pagues el dinar suquen el pa a la salsa d’un altre.

 

> Encara és viu aquest paio?

 

> L’autor diu que després d’arruinar-se important i exportant correspondència certificada de difunts i per obrir va amagar-se a les muntanyes de Prades. Però això no m’ho acabo de creure perquè allí només hi ha escaladors i vinya; una cosa així se sabria.

 

> I has pagat per un plec de mentides?

 

> Al Tomàs no li agrada el fútbol i sempre escolta la ràdio, què més dóna?

 

> Qui dius que l’ha escrit?

 

> No ho sé, l’anuncien per la tele, avui només m’interessa aconseguir una signatura de Miquel de Palol. És tant estilitzada…

 

> Doncs a mi m’agrada la del Pere Ginferrer. Per cert, es veu que de jove escrivia novel·la eròtica amb pseudònim i que per internet van tant cars els pocs originals dedicats que queden.

 

> Jo d’internet no hi entenc.

 

> Jo tampoc, per això al Carles l’hi he comprat un manual d’excel avançat per administratives polivalents. Estava d’oferta.

Anuncis